Po sejmowych kuluarach poszła wieść, że Julia Pitera może złożyć rządową funkcję i znaleźć się w sejmowej komisji śledczej do spraw afery hazardowej.
Sprowokowało to dziennikarzy do podsumowań, co zdołała minister do walki z korupcją zdziałać podczas swego ministrowania, i – co tu kryć – nie wypadły one dobrze. Sam, przyznam, wspominając dobrze działalność Pitery w UPR i Transparency International, jej ministrowanie uważam za największe rozczarowanie tego rządu.
Sama zainteresowana przypomina, że przecież nie powierzono jej roli jakiegoś supergliny od ścigania łapówkarzy, tylko napisanie ustawy antykorupcyjnej. To słuszna uwaga. Problem tylko w tym, że przez ostatnie dwa lata sama Julia Pitera zdawała się o tym nie pamiętać.
Co wspólnego miało z jej właściwą misją pozowanie do zdjęć z koltem i gwiazdą szeryfa? Populistyczne wyliczanie byłym ministrom wydatków ze służbowych kart? Pisanie pod piarowską potrzebę rozmaitych raportów, które albo utajniano, albo w ogóle nikt już o nich potem nie słyszał? Problem w tym, że przez dwa lata minister Pitera sama ochoczo pozowała na Tuskowego supergliniarza od korupcji, i dziś płaci cenę tego błędu.
Ustawę antykorupcyjną Julia Pitera ukończyła pół roku temu. Jej własna partia schowała ten projekt na dno szuflady. Łatwo się domyślić dlaczego – jest to ustawa “pisowska” z ducha, istotną jej część stanowi daleko idąca lustracja majątkowa, na poddanie się której rządząca ferajna nie ma najmniejszej ochoty. Przeciwnie – prace toczą się nad projektem właśnie ułatwiającym parlamentarzystom ukrywanie majątku. To dobitny znak, że Pitera została przez PO wykorzystana instrumentalnie, jako listek figowy osłaniający krzątaninę “Rysiów” i “Grzesiów”. Co najgorsze, chyba wciąż nie zdaje sobie z tego sprawy.





Dokładnie też tak sobie myślałem….
Listek figowy.
Etykietka “Transparency International” przyklejona do trójki cwaniaków.
naprawdę żal? chyba to krokodyle łzy. Nie ma co żałować – to początek końca.
Pamiętam jej zaciekłość w wyborach .Wyróżniały się dwie panie ona i obecna prezydent Wa-wy . Proponuję oglądnąć to jeszcze raz a wszystko będzie jasne
hehe
100% celnosc
Pani Julia zdaje sobie dokładnie sprawę z tego z kim się zadała i jakie korzyści z tego otrzymała. Nie jestem tylko pewien, czy zdaje sobie sprawę, że straciła w ten sposób szacunek uczciwych Polaków. Zresztą, może Jej nigdy na takim szacunku nie zależało. W tym środowisku najważniejsza jest przecież ” kasa” ! Po trupach nawet !!!
Warta jest tej ferajny i bardzo dobrze sobie zdaje sprawę gdzie jest i kim jest.Z Pani polonistki taki szeryf i taki fachowiec jak i cała reszta tego rządu, a nawet na ich tle to i tak wypada dosyć dobrze. Teraz będzie mogła popisać się swoją dociekliwością i dużą lupą do tropienia śladów w komisji śledczej. Chyba że dostanie miotłę do ich zacierania.
Myślę, że osom sprawującym funkcje publiczne w imieniu i z nadania suwerena należy stawiać surowe wymagania i nie przechodzić do porządku dziennego nad ich słabościami. Szuka pan dobrych chęci u J. Pitery, zaś jedyny jej błąd ma polegać na tym, że nie zorientowała się, iż została potraktowana instrumentalnie przez jakiegoś tam cwaniaka (to znaczy przez urzędującego premiera). Politycy to nie dzieci, nie tłumaczmy ich brakiem wiedzy, spostrzegawczości itp. J. Pitera po to jest na urzędzie, żeby brać odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania ze świadomością, że zostanie osobiście rozliczona.
Nie jest mi żal J. Pitery także dlatego, że od zawsze uważałem ją za jaskrawy przykład jak to w Polsce karierę publiczną najłatwiej robi się za pomocą tupetu, wrzasku, taniego, napuszonego moralizatorstwa i prześlizgiwania się po zagadnieniach.
A mnie tam pani Julii nie zal, jest zajadla i zacietrzewiona, zero merytorycznosci…
I raczej nie wierze, by cos wyszlo z jej udzialu w komisji sledczej , tej czy innej…
J.P. nie została powołana do dziłalności merytorycznej, ale do działalności politycznej, zresztą tak jak cały ten rząd. Dlatego nie można mieć do nich pretensji, że czegoś nie zrobili. Ważne jest to, że mają wysokie słupki. Ważne jest tylko to, żeby ludzie wierzyli, że PO dobrze działa.
Sam, przyznam…jej ministrowanie uważam za największe rozczarowanie tego rządu
***W tym rzadzie jest tyle najwiekszych rozczarowan, ze przyznawanie Juli zwyciestwa jest po prostu krzyczaca niesprawiedliwoscia w stosunku do innych i to dzialajacych na nieporownanie wazniejszych odcinkach frontu.
….To dobitny znak, że Pitera została przez PO wykorzystana instrumentalnie, jako listek figowy….
*** To jest bardzo sympatyczne okreslnie tego jako co Pitera zostala wykorzystana.
A czy nie zdaje sobie z tego sprawy?
Smiem watpic.
Dlatego mamy doczninia z jak najbardziej swiadomym odegraniem roli, ktorej punktem kulminacyjnym bylo zlapanie dorsza za 8.99.. w ramach funkcji jako super glina.
Julio, jeśli masz honor, oddaj pobrane pieniądze za nie wykonaną pracę.
To kryzys nie tylko ekonomiczny w Polsce ale przede wszystkim moralno-obyczajowy.
zapomnial pan o referacie na miedzynarodowym sympozjum w brukseli, sprzed kilkunastu dni. to kolejny z wielkich sukcesow rzadu. a slychac o nim nie bylo, bo wszystko zagluszyl pucz w kraju lol zreszta to nie byl pierwszy zamach stanu. wczesniej zamachnieto sie na prezydenta walese lol
A mi jej nie żal wogóle. Cytując jednego z autorów Rzepy – “burleskowa postać”.
Panie Rafale, mam apel do dziennikarzy “Rzeczpospolitej” i “Gazety Polskiej” przygotujcie plakietkę np. z hasłem “nie czytam gazety wybiórczej” i dodajcie w ramach gadżetu do gazety. Mam nadzieję, że uda się przygotować podatny grunt pod modę na nie czytanie tej michnikowszczyzny. Pamiętam sukces “oporników” może tutaj powstałby ruch ratujący Polskę przed dalszą degrengoladą. Bez zniszczenia “gw” prędko to nie nastąpi.
Pozdrawiam serdecznie
IV FAZA
O dluzszego czasu czytam Panskie opinie i bardzo , ale to bardzo Panu za nie dziekuje. Czasami mialem wrazenie ze jestem jedyny w moim srodowisku – bo jestem wyksztalciuchem- ktory jeszcze potrafi trzezwo popatrzyc na to co sie w kraju dzieje. Jeszcze raz dziekuje.
nic dodać mądremu dość
Jak nie potrafisz nie pchaj się na afisz to raz,a dwa – w takim towarzystwie wstyd się przyzwoitemu człowiekowi pokazywać.
A co tam panie w Gazecie Wyborczej….?
Czy ktoś wie jaką pensje pobiera pani Julia ? Czy to aby na pewno z naszych podatków opłaca się jej pracę ?
ipso facto
Jaki pan Tusk, jaka PO , taka pani Pitera.
globus
Jeszcze raz okazuje się, iż powiedzenie o tym, że tylko krowa nie zmienia poglądów powinno zostać wykreślone ze spisu powiedzeń i przysłów. Gdyby Dzika Julka odstawiając na bok swoje chore ambicje została przy swoich poglądach nigdy nie trafiłaby do P(artii) O(szołomów). Poza tym należy jeszcze posiadać chociaż trochę inteligencji i przyzwoitości, aby potrafić rozróżnić dobro od zła. Niestety Dzikiej Julce chyba tych obu przymiotów brakuje. Ciekaw też jestem czy inni nuworysze w PO (Mężydło i inni) nie mają teraz kaca moralnego, że tak szybko porzucili swoich dotychczasowych kolegów organizacyjnych, by na fali populizmu dalej piastować funkcje publiczne? A co gorsza opluwać swoich byłych kolegów.
Dopóki sama “Krwawa Julka” sama tego nie zrozumie, to nic i nikt Jej nie pomoże. Myślę, że Jej punkt widzenia na ocenę realizacji zakresu treści swojego projektu ustawy zależy od miejsca jej siedzenia. Tu nie ma mowy o racji stanu. Tu tylko być może mowa o racji interesu.
Od chwili zdymisjonowania szefa CBA rozpoczęliśmy nowy etap życia w kraju szczęścia i pomyślności (swoich i kolesi).
A tak naprawdę, to koniec marzeń o wolnej Polsce i polskich impnderabiliach skończył się pewnej nocy.
czy p.Pitera rozumie co dzieje się w jej? obozie i wokół jej osoby-albo nie, albo widzi i rozumie -i dlatego mi jej nie żal dlatego że w zaistniałej POaferalnej sytuacji winna uderzyc się w piersi i oPOwiedzieć sie po stronie prawa i uczciwości a nie POstronie umoczonych kolesiów…
Malowany premier,fasadowy rzad,papierowa minister lecz korupcja jak najbardziej prawdziwa.
I ABW takze jak najbardziej prawdziwa,stojaca na strazy wladzy powierzonej Tuskowi,wiedzaca wszystko o wasalach swoich mocodawcow,a szczegolnie wszystko o ludziach bedacych w opozycji wobec ich podstepnie zdobytej wladzy.
Julia Pitera-najbardziej zalosna i calkowicie nieprzydatna postac fasadowego rzadu.
Julia jest egzaltowana jak pensjonarka po zobaczeniu pierwszy raz… Wyobrażam sobie jaki ubaw mieli z niej Miro, Zbycho i Rycho chłopaki obyte i z ferajny…
Julia Piterzyna na stos! Wszystkie Ryśki to porządne chłopy!!! Piterzyna tego nie wie?
dla mnie Pitere przebija tylko niepowtarzalny Karpiniuk.Pitera smnieszna ale on to juz jest mistrzostwo.kojarzy mi sie z wazniakiem ze smerfow.
nie darzę sympatią pani P. ale żeby sugerować , że jest jak dziecko we mgle ?
Julia Pitera to wygniot PRL -owskiego systemu i dobrze obrazuje systemy wartosci obecnego gabinetu, wystarczy przesledzic jej kariere. Jej znajomosc rzeczy,fachowosc,profesjonalizm jest calkowicie zastapiona i zacmiona poprawnpscia polityczna. Wjej wypocinach zawsze mozna bylo to zaobserwowac. Obecnie siedzi cicho chyba nie wie co powiedziec , takie postepowanie stawia znak zapytania odnosnie jej inteligencji. To jednak jest jej jedyna zaleta —-tak trzymac. Nis powinnismy jednak krytykowac jej mocniej niz pozostalych skladnikow obecnego gabinetu fachowcow bo nie odbiega od sredniej. Pozdrowienia .
Julia Pitera o aferze podsluchowej (rozmowa w RMF):
Mamy dziś doniesienia o podsłuchiwaniu prywatnych rozmów dziennikarzy. Mało tego. Nagrania tych rozmów o intymnych sprawach osób trzecich nie są niszczone, tak jak powinno być, a jeszcze na dodatek udostępniane pełnomocnikowi wiceszefa ABW, aby ten mógł je wykorzystać w innym, cywilnym procesie. Mamy aferę podsłuchową?
Mamy niedobry sposób rozmawiania o zdarzeniach. Rozmawiamy o poszczególnych incydentach w zależności od tego, czy dotycząa osób, które lubimy, są z naszego środowiska, czy też nie lubimy, są z innego środowiska.
Nie, ale podsłuchiwanie i niszczenie…
Proszę mi dać skończyć. Generalnie rzecz biorąc, ta sfera od lat, od lat, pani redaktor, budzi niepokój. Proszę sobie przypomnieć, 2001 rok, oskarżenia pod adresem Lecha Kaczyńskiego o podsłuchach dziennikarzy “Rzeczpospolitej”. Toczyły się dwa śledztwa w prokuraturze, obydwa zostały…
Ale teraz mamy rządy Platformy, ABW podsłuchuje…
Ale ja nie o tym mówię.
… dziennikarzy.
A właśnie. Powstaje inne pytanie, znacznie głębsze: czy aby nadzór nad działalnością służb, cywilny nadzór, a ten nadzór ma Komisja do Spraw Służb Specjalnych w Sejmie…
I premier nadzoruje ABW.
Wie pani, o tyle, o ile. Zważywszy na to, że rząd jest władzą polityczną wykonawczą, zawsze premier może być oskarżony o ingerowanie w tego typu sprawy.
Panie Rafale wszak to bylo do przewidzenia w momencie obiecia rzadow przez PO i samego Tuska leniwca wyglodniala tluszcza rzuci sie do krecenia “lodow” w mysl znanego zyciowego przyslowia “uwiedzionej”
przez Tomka poslanki PO Sawickiej.Jest to rowniez haslo wyborcze czolowki PO.Najwiekszy blad popelnilo PIS zawiazujac koalicje z Samoobrona i LPR.Ale coz obywatele stawiali na POPIS lecz aferaly-liberaly zdecydowali niechaj sie Polska meczy,my poczekamy az zdobedziemy wladze i mamy milosc i zaufanie ale tylko kolesi,Polska sie nie liczy.
a moze dala sobie spokoj po tym jak podpalili jej auto? mozliwe ze kobieta nie zdaje sobie do konca sprawy co to za towarzystwo dla ktorego jest listkiem figowym
Julcia wspólnie z Januszem powinna założyć
nową partię.Nareszcie mielibyśmy coś normalnego
w kraju (hehehe).
Pani Julia to dla PO jak neonowa reklama firmy p.t KOMPROMITACJA!
Od 2005 roku, od roku przegranej prezydentury Tusk, nie robi nic poza pluciem na Kaczynskich i PIS. To jest polityczne credo tego nygusa!
Do tego dodajmy PR sukcesu Tuska.
Szuflady pełne reform okazały sie PUSTE – kompromitacja.
Faszyzm – kaczyzm okazal sie pustym sloganem wymyślonym na uzytek tuskowej propagandy – kompromitacja. Gnojenie Ziobry przez Cwiakalskiego – to kompletna kompromitacja Tuska i tzw. Min. Sprawiedliwosci.
Czuma (aferzysta zza Ocenu ministrem Sprawiedliwosci) – KOMPROMITACJA!
Sprawa redaktora redaktora Sumlińskiego – KOMPROMITACJA!.
Sąd kapturowy nad bohaterem opozycji antykomunistycznej Antonim Macierewiczem – KOMPROMITACJA!
Nowa polityka wobec Rosji – kolejna kompromitacja.
Bufetowa z jej 58 milionami – kompromitacja.
Służba Zdrowia i reforma tejze służby – kompromitacja. Powracajacy emigranci – kompromitacja.
Nepotyzm i korupcja w PO i PSL – kompromitacja.
będziemy wypalać korupcje żelazem czyli Pitera i jej walka z korupcją – kompromitacja. Dorsz Pitery za 8.34 zl to kompletna kompromitacja po ktorej Pitera winna stracić stanowisko. Ale nie straciła bo szuje takie jak Pitera są Tuskowi potrzebne nie do rządzenia ale do szukania hakow na opozycję!
Cel PO jest jasny: władza dla samej władzy. PO nie interesują sprawy Polski i Polaków, byt narodu, pozycja Polski na europejskiej arenie. To wszystko dla Tuska i jego kumpli nie ma znaczenia. Znaczenie ma tylko zaspokojenie chorej ambicji bycia przy władzy i prezydentura dla Tuska.
Czy Tusk cos zrobi czy nie zrobi, usłużne media odtrabia SUKCES Tuska.
Tak jest i tym razem. Chlebowski – to KOMPROMITACJA, tu widac wyraznie ze PO to ORGANIZACJA PRZESTEPCZA!
Tusk zamiast oczyscic PO z tych elementow – to ich broni!
- i to jest najwieksza KOMPROMITACJA!
Szanowny Panie Rafale!
Jestem wielkim fanem Pańskiej twórczości. Celowo używam tu wyrazu “twórczość”, gdyż uważam, że swoimi trafnymi i logicznymi sformułowaniami tak audio jak i video podnosi Pan poziom kultury politycznej niedostępny dla pseudoredaktorów z GW i wielu innych mediów. Serdecznie pozdrawiam i dodaję marynarskie powiedzenie. TAK TRZYMAĆ
Pan głosował na PO.
@Faza ja wyznaję zasadę którą polecam wszystkim
“kto się tam reklamuje tego ja nie kupuję”
Ciemny lud kupi każdą, nawet bardzo głupią krytykę gdy wiąże się ona z nazwiskiem osoby mało lubianej.
Osoba pani Pitery budzi kontrowersje gdy tylko pokaże się w TV lub jej nazwisko pojwi się na “łamach”.
Jednakże krytykanci często nie wiedzą, że centrala antykorupcyjna, którą ona dowodzi składa się z niej samej, prywatnego samochodu i męża a zadania, które jej powierzono “dotyczą przeciwdziałaniu korupcji”.
Stąd istnieje jakby pewna istotna różnica między zadaniami i możliwościami CBA i Biurem-Pitera.
@f:
“Julia Pitera o aferze podsluchowej (rozmowa w RMF)”
Jeśli to autentyk, to chyba RAZ znów będzie przepraszał wszystkich za swe mylne oceny (tak jak w przypadku Czumy)
Panie Redaktorze Ziemkiewicz,
Szkoda czasu na gadki o jakichś tam Piterach. Należy kategorycznie, z cała siłą żądać ustąpienia Tuska, który skompromitował państwo i naród.
Jeśli nie będziemy tego czynić i o tym mówić – sami siebie dyskredytujemy, jako naród o wysokich aspiracjach kulturowych i cywilizacyjnych.
Jeśli aktualny premier Tusk ma pozostać – to każdy z nas może sobie powiedzieć stojąc przed lustrem: – O.K. zgadzam się żyć w “rzeczpospolitej lodziarzy”, nie mam nic do Tuska…
Żal, za co?
Przecież od samego poczatku okazało się, że jest to osoba przereklamowana i niekompetentna. Co stało się z jej raporetm… skopiowanym z gazet? Jakie ustalenia poczyniła w sprawie sopockiej? A może odkryła jakieś nieprawidłowości w sprawie rzecznika Grasia?
Widać wyraźnie, że od samego początku była osobą do gadania w tv i radio, lecz nie od żadnej pracy merytorycznej.
Byłem kiedyś na konferencji z jej udziałem. Powiedziała tam, że wystarczy patrzeć, jak przebiega proces legislacyjny i od razu można poznać przekręty.
A więc wbrew temu co mówi, mogła odkryć aferę hazardową. Nie złapać za ręke Mira i spółkę, lecz zauważyć to, że coś wokół tej ustawy jest nie tak.
Nie zrobiła tego, bo jest funkcjonariuszem POlitycznym. Mało tego jest BMW, bo gdyby było inaczej, to krzyczałaby o tym, że jej ustawa leży od dawna. Tymczasem Pitera miliczy, bo wie, że wódz przypomni sobie o ustawie w czasie kampani. A jej za bierność, miernośc i wierność wódz da dobre miejsce na liście.
Nie ma więc co jej żałować, bo sama się na swoją rolę zgodziła.
Ja jej nie żałuję. Ciężko pracowała na swój wizerunek. Do tego dążyła, więc chyba tego chciała.
Nie zal mi, pani Pitera osmieszyla sie swoimi wlasnymi czynami.
Mam tylko nadzieje, ze politycy-blazny beda szybciej usuwani z polityki. Zenuje wysyp ludzi w polityce, ktorzy zamiast rozwiazywac problemy, zbywaja je PR-em, sloganem albo bon motem.
“mozliwe ze kobieta nie zdaje sobie do konca sprawy”
To niech poslucha, o czym ludzie mowia!
Dziwna moda – kiedy polityk w zaden logiczny sposob nie moze wytlumaczyc zaniedban, przypisuje mu sie naiwnosc na poziomie dziecka wczesnych klas szkolnych.
Do Andrzeja Goliszewskiego
Min. Pitera otrzymuje ministerialną pensje tzn. około 12 tys złotych i za to w ciągu dwóch lat napisala jedną ustawę, przeczytała dużo gazet i miala sporo występów radiowo- telewizyjnych (dlatego często nie mogła uczestniczyć w posiedzeniach komisji sejmowej d/s praworządności i innych tego typu bzdetach.
Biuro min. Pitery liczy osiem osób (tyle podała sama zainteresowana w pewnym wywiadzie). Jeżeli uwzględnić średnie pobory urzędników ministerialnych ze wszystkimi obciążeniami (ZUS itp.) to na same płace wydawane jest około 100 000 złotych miesięcznie. Dodając pozostałe koszty utrzymania tego tzw. “ministerstwa” (pomieszczenia, światło, telefony, samochody służbowe, delegacje itd.) to przypuszczam, że czytanie gazet i medialna promocja własna min. Julii Pitery kosztują podatników miesięcznie ok. 300 000 zł. Stworzona przez to “ministerstwo” w ciągu półtora roku ustawa może okazać się najdroższą, bo już w tej chwili jej koszt wynosi ok. 7000000 złotych (24 miesiące x 300000 zł).
A Julji mi nie żal,czy rozliczyła się już ze swojej ursynowskiej sorawy mieszkaniowej ?
Zaskoczyło mnie ogromnie niespotykane u Pana Redaktora ciepło, jakim obdarzona została za sprawą Pańskiego pióra Zacna Julia. Nie pamiętam- a czytuję regularnie- by tak łaskawie obszedł się Pan Redaktor z kimkolwiek w ostatnich latach… Dawno, bardzo dawno nikt nie napisał o Niej tylu pochlebnych “synonimów”… Byłem za tym, żeby z ostatniego miejsca na liście weszła- i udało się. Uważałem, że będzie patrzeć chłopakom z PO na łapy, ale Jej nie dali… Niestety ostatnie dwa lata to straszny regres w karierze Pani Julii…. A Pana Redaktora pozdrawiam ciepło-jak zawsze Z.P.212
Dlaczego wszyscy piszą o Tusku pośrednio?Dlaczego nikt wyrażnie nie napisze,że Tusk powinien zabrać swoich chłopców i odejść w niesławie? Dlaczego pisze się tylko,że Tusk jest taki sprytny,a jak sprytnie używa PR-u ,żeby słupki były wysokie?
Szkoda czasu i energii dla Pitery.Ona już na samym początku dała poznać się jako osoba niekompetentna.
Jeżeli ten rząd nie zostanie rozwiązany,to Pitera lepiej niech zostanie na swoim nieprzydatnym stanowisku. Tusk gotów jest posadzić ją w komisji hazardowej,a tyle godzin w telewizji dziennie nikt tego nie zniesie. I o to chodzi.
A kto z elektoratu PO zdaje sobie sprawę czym jest PO?
Julii żal bo ona jest PO prostu całkowicie niekompetentna i mało rozumna i jej wszystkie działania to POpulizm .
Ale redaktor Ziemkiewicz stawia ją na tle całego rządu platformerskiego i całej partii PO oraz jej szefa i obecnego premiera Tusk.
Na tle wszystkich członków PO i ich kolegów Ryśków, Grześków i Zdzichów wygląda ona na ofiarę bo reszta tej ferajny tuskowej to niekompetentni, mało rozumni POpuliści i jeszcze skorumpowani oszuści którzy kręcą lody przy każdej sprawie do której się dorwą.
“Mowili o niej Bog wi co..
ze jest nawet pol-dziewica..”
To Boy-Zelenski w swoim geniuszu przewidywal nadejscie Julii.
Tusk z cala swoja ferajna musi odejsc!!!!!!!!!
A mnie Julii nie żal, bo nie zasługuje na to aby jej żałować z powodu tego czego nie zrobiła i nie ma odwagi odejść z PO, która traktuje ją per noga.
Przedluzanie agonii Tuska szkodzi naszemu Panstwu, oslabia prestiz i osmiesza nas wszystkich; mial Tusk swoja szanse jako premier ale przeciez mogl byc doskonalym ministrem od sportu.
P.S A Stanislaw, tak sobie mysle, piteruje, tzn piceruje….a moze …..
Jaka tu panuje wolność wypowiedzi! Ocenzurowano moją spokojną wypowiedź wskazującą na tendencyjność wypowiedzi w TVP. Więcej nie mogę napisać, bo post się nie ukaże…
A mnie tylko dorsza żal…
Julia Pitera jest tak dobra w tym co robi, jak i każdy inny członek tego rządu. Powiem więcej. Ta pani idealnie wpisała się w to grono. Dziwię się jedynie dziennikarzom, dlaczego nie sprawdzą, ile kosztowało by napisanie przedmiotowej ustawy przez firmę zewnętrzną, a ile kosztuje “pisanie” tejże, przez Piterę. J. Pitera w komisji to nie dopływ świeżej myśli – to tylko dyspozycyjny głos przy przegłosowywaniu opozycji. Pani Julia byłaby dobrym żeglarzem – umie ustawiać się z wiatrem, tu z wiatrem historii.
gajowy bronek Pisze:
18/10/2009 o 23:10
Ciemny lud kupi każdą, nawet bardzo głupią krytykę gdy wiąże się ona z nazwiskiem osoby mało lubianej.
Osoba pani Pitery budzi kontrowersje gdy tylko pokaże się w TV lub jej nazwisko pojwi się na “łamach”.
Jednakże krytykanci często nie wiedzą, że centrala antykorupcyjna, którą ona dowodzi składa się z niej samej, prywatnego samochodu i męża a zadania, które jej powierzono “dotyczą przeciwdziałaniu korupcji”.
Stąd istnieje jakby pewna istotna różnica między zadaniami i możliwościami CBA i Biurem-Pitera.
=====
Więc co ? Z motyką na słońce julia się wybiera.Jest takie powiedzenie chcieć to nie znaczy mieć . broniuniu
To nie DZIKA JULKA (ani Krwawa)- to tylko Julka Pusta .
Ryszard G.
W ramach oszczednosci – powinna p.Julia dostac kiosk z gazetami i tam juz na swoj koszt -prowadzic wlasna dzialalnosc gospodarcza- splacajac jednoczesnie wczesniej uzyskane , a nie zarobioine przez siebie apanaze , .Pozdrawiam Halina
trudno zrozumieć wywód gajowego, chyba siądząc ciągle w lesie traci kontakt z kulturą jązyka polskiego i logiki w ogóle, spuśćmy więc na jego wpis zasłonę zażenowania i współczucia…
a pozatem, to rację chyba mają ci, którzy zarzucają red.Ziemkiewiczowi za duże ciepło w stosunku do Julii Pitery. Warta ona tyle samo ile ta cała “ferajna”, żeby nie powiedzieć “banda” Tuska.
dzisiejszy rząd to kabaret, a w kabarecie muszą być osoby bardzo wyraziste
Naprawdę żal Panu tej pani ? Razem ze Stefanem N. i innymi skupiła w sobie to co najgorsze w PO – bezinteresowną /albo interesowną wściekłość/ i nienawiść. A jak tam afera dorszowa? czy powstanie komisyja Pani Julio ?
To jej całe urządowanie nawet obśmiania niewarte. Żenada.
Bawi mnie użalanie sie nad osobą, która o to nie prosi. Od początku swojej działalności w PO Julia Pitera była ważnym i wyrazistym członkiem tej partii, a od 2 lat lojalnym członkiem rządu Donalda Tuska. Nigdy złego słowa nie powiedziała na swojego przełożonego. Od czasu “afery” hazardowej kolejni dziennikarze próbują wymóc na posłance Piterze jakies słowa krytyki wobec premiera a ta niezmiennie stoi murem za Donaldem Tuskiem. Teraz Pan wiedząc lepiej co powinna czuć pani Pitera współczuje jej roli listka figowego w rządzie. Co w tej Julii siedzi że wszyscy jej współczują mimo że ona nawet przez chwilę nie dała do tego podstaw? Dla mnie niestety wygląda to na kolejną próbę wbijania kija w szprychy PO. Kolejną nie udaną próbę.
A teraz coś z innej beczki.
Po wczorajszym wystąpieniu Janusza Korwina – Mikke z UPR pojawia sie kolejny wyrazisty bezpartyjny polityk na polskiej scenie politycznej. UPR bez Krowina nie ma szans nawet na te 1,5% w następnych wyborach. Wg mnie istnieje w tym momencie realna szansa na powstanie alternatywy dla PO i PIS w postaci sojuszu Prawicy Marka Jurka, Polski XXI i właśnie osoby JKM. Do tego ewentualnie część uciekinierów z PIS pod patronem Ludwika Dorna ( choć mocno mnie zraził do siebie ten polityk ). Taka ideologicznie konserwatywno – prawicowa partia mogłby w Polsce uzyskac naprawde niezły wynik. Musiałby oczywiście zaistniec pewne warunki:
1. JKM uznałby że jest jednym z liderów, wcale nie najważniejszym i skończyłby z błaznowaniem i ocieraniem sie o kabaret,
2. Marek Jurek zrezygnowałby ze starań o poparcie Radia Maryja,
3. Nowa partia zdecydowanie odcięłaby sie od zakłamanych cwaniaków z LPR i Libertasu,
4. Powstałby wyrazisty prawicowo – konserwatywny program partii różniący ją zarówno od PIS jak i od PO oparty nie tylko na negacji UE.
Pewnie tych warunków trzeba by spełnić więcej ale jeśli tylko cztery powyższe udałoby sie zrealizować to na mój głos mogliby liczyć.
A mnie nie żal Pitery. W końcu to nie pokrzywdzona dziewica, wykorzystana brutalnie i porzucona przez Donka, a stara wyjadaczka polityczna. Skoro pchała sie do rządzenia, to wiedziała w jakie bagno wchodzi. Ale widać apanaże rządowe były warte tej transakcji. I nawet, jak teraz odejdzie, to co użyła, to jej.
Jak patrzę na ludzi pokroju S. Niesiołowskiego, Pitery lub też Czumy, to przypominają mi się słowa z jednej pieśni Gintrowskiego: “a w powietrzu nosi się melodyjka taka, że kto był wczoraj jakobinem, dzisiaj jest namiestnikiem cara”. I jest mi już ganc egal, czy kiedyś bohaterska walka z sitwami, to był od początku do końca pic na wodę, czy też przejście od radykalizmu do konformizmu było skutkiem jakiś wstrząsów moralno-psychologicznych. Efekt będzie zawsze taki sam.
A skąd Ona wzięła tego kolta i tę gwiazdę szeryfa? Czy to aby nie zafundował Jej najlepszy tygodnik “WPROST”.
Redaktorze napiszcie wreszcie że Tusk nie nadaje się być szefem nie tylko rządu, ale nawet najmniejszego przedsiębiorstwa.
Przecież panstwo zaczyna być w stanie rozkładu.Proszę pokazać jednego kompetentnego ministra: od służby zdrowia, oświatę, po wojsko to nieudacznicy. Za to wszystko odpowiada ich szef jak w każdym zakładzie a za służby wyłącznie Tusk po to zrezygnował z koordynatora.
Niech nikogo nie mamią gatką że u nas jest większy wzrost gosp. niż u innych. Przez dwa lata, ile powstał nowych miejsc pracy,bezrobocie ,co czwarty młody nie ma pracy.Zamykane są kolejne zakłady i branże a w służbie zdrowia zaczyna być horror, przecież już część szpitali przyjmuje tylko przypadki grożące śamiecią, inni będą umierali w odłożonym czasie.
gajowy bronek Pisze:
18/10/2009 o 23:10
Jednakże krytykanci często nie wiedzą, że centrala antykorupcyjna, którą ona dowodzi składa się z niej samej, prywatnego samochodu i męża a zadania, które jej powierzono “dotyczą przeciwdziałaniu korupcji”.
———————-
No i to jest właśnie dowód na fasadowość tego stanowiska.
PETER & PITERA
Zgodnie z zasadą Petera, każdy awansuje aż do osiągnięcia własnego progu niekompetencji. Zgodnie z tym Julia Pitera osiągnęła już swój poziom niekompetencji. Jej poziom kompetencji to sprawy dorszowe za 8,16 zł. Gdzie jej tam do miliardowych przekrętów z hazardu. W kamyczki pod mostem grać a nie jednorękie automaty ścigać
Należę do tej grupy, której nie żal pani Pitery. Nie zrobiła nic sensownego pomimo kreowania się na gwiazdę walki z korupcją.Od początku miała być takim Platformerskim anty-Kamińskim ale ani takie możliwości (również intelektualne) ani taki kaliber. Jeżeli dała sie wykorzystać to znaczy, że jest zwyczajnym karierowiczem bez krzty honoru. Jeśli faktycznie ma być skierowana do komisji śledczej to znaczy, że PO potrzebuje pyskatego cyngla a nie merytorycznego analityka. Cała ta komisja to będzie wielki cyrk służący zamieceniu sprawy korupcji przy ustawie hazardowej pod dywan i skierowaniu odpowiedzialności na PiS. Czyli normalka.
Nasi politycy korzystają z doradztwa ĘĄ.
Ten osobnik ma aberrację dziecka polskiego żyjącego w Niemczech. Musiał źle mówić o swoim kraju, żeby być akceptowanym i to było tak trudne, że przerodziło się w nienawiść, ale nie do gnębicieli tylko do ojczyzny.
Wtedy szufladka z upokorzeniami w mózgu się zatrzasnęła i znowu mógł siebie lubić.
ĘĄ zaszczepia tę cechę swoim klientom w zaciszu gabinetów, bo jako trybun mając więcej słuchaczy jest obłudnie otwarty i miłujący.
Niestety nie uważam pani Julii za ofiarę lecz za w pełni świadomego członka rządu .
Rządu, który nie szanuje społeczeństwa, a to zacietrzewienie (również Palikota, Niesiołowskiego a u premiera polityka miłości) to
skutek działań socjotechnicznych , które mają pokryć nieprzejrzystość celów (delikatnie to ujmując)
Źle rokuję uczestnictwo pani Julii Pitery w tak ważnej komisji.
A mnie ciekawią miny naszych kabareciarzy, którzy tak strasznie kpili z Kaczyńskich i całego PiSu. Jak się czujecie wy, elito, prześmiewcy z “Neo-nówki”, “Konia Polskiego” “Pod Wyrwigroszem”- że wymienię tych najbardziej zażartych. Kopary opadły? Czy dalej śmiejecie się z kota Premiera, mocherowej Ireny, zamordyzmu PiSu, który nie dawał wam pracować? Prędzej tuskowa miłość was zdławi- ale jak zawsze- “Madry Polak po szkodzie”…
Panie Redaktorze,
Rozumiemy, że jest Pan zmuszony czasem do pisania takich rzeczy.
celem ocieplenia swojego wizerunku.
Rozumiemy i wybaczamy!
Serdeczne pozdrowienia
Pani Julia jest dorosła i zapewne wiedziała doskonale, co będzie robic na tym ministerialnym stanowisku. na razie skupiła się na aferach dorszowych ale bądźmy dobrej myśli. Pewnie niedługo poinformuje nas o aferach w przemyśle przetwórczym dorszy.
Dużo osób tutaj domaga się dymisji rządu.
Jednak po takiej dymisji trzeba bedzie i tak wybrać kogoś i co wtedy?
Z jednej strony może i inteligentni, ale słabi i tchórzliwi z SLD&co.
Z drugiej żenujące chamswo z PiS.
I tak PO wygra, bo musi wygrać, więc po co te wybory? Wykreują się porządne alternatywy dla PO, to wówczas będzie o czym gadać, ale teraz?
Moze pozory myla, ale w najmniej komfortowej sytuacji jest j.Gowin
Taki zacny czlowiek w takim towarzystwie
Niestety, również uważam, że urząd Pani J. Pitery to kolejne rozczarowanie, a może dramat tego rządu. Nawet nie chce mi się ironizować, nie chodzi o walca gdy orkiestra przestaje grać. Najgorsze jest to, że przyzwoitość, honor i uczciwość nic nie znaczą. Jak żyć w kraju, gdy na obronę (sic!) podstawowych wartości nie ma już żadnych argumentów?
I tylko co i rusz slychać z ust polityków, że żyjemy w państwie demokratycznym, w państwie prawa. “Zwykli” ludzie tak nie uważaja, ciekawe dlaczego?
Panie Redaktorze,
chwila jest b.poważna,państwo jest w rozkładzie, bez rządu i męża stanu,a działania w sferze bezpieczeństwa energetycznego i obrony narodowej uzależniaja nas na kolejnych 20-30 lat od Moskwy,której narzędziem polityki zagranicznej-co wynika z jawnego raportu “polityka energetyczna Rosji do 2030 roku”- jest właśnie ropa i gaz.
Od inteligentnego człowieka w takiej chwili wymaga się wiecej niż zajmowanie sie niczym i duPRLami.
Jakie kroki Pan proponuje,aby przeciwdziałać katastrofie?
Redaktorze, Pan nie zrozumiał dlaczego Pitera dostała te stanowisko. Odpowiedż jest bardzo prosta. Wzrost apanaży i rozliczenie opozycji. Proszę pomyśleś co by się działo w jej wykonaniu gdyby afery dotyczyły opozycji.
@monday – dokladnie tak – to ze jest jak jest kazdy widzi… ale co zrobic zeby tak nie bylo? Moim skromnym zdaniem dziennikarstwo tego typu to strata czasu no coz taki rok….
@monday
popieram;
@HA
W Polsce nie ma ludzi niezastąpionych, tylko ciasnota intelektualna i stereotypy przesłania możliwości wyboru;
@HA ale teraz trzeba dać jeszcze jedną szansę PiS i Lechowi Kaczyńskiemu i nie należy rznąć głupa.
Istotnie, jak się patrzy na nieszczęsną panią Piterę, to tylko żal i współczucie ogarnia. Biedna niewiasta.
Byłem w muzeum socrealizmu gdzie na tablicach były oryginalne listy do władzy ludowej,piszący powyżej powinni je przeczytać.
andrzej Pisze:
19/10/2009 o 10:30
Moze pozory myla, ale w najmniej komfortowej sytuacji jest j.Gowin
Taki zacny czlowiek w takim towarzystwie
———————————————————————————-
Taki ci on zacny, jak i towarzystwo które permanentnie usiłuje wytłumaczyć. Zacni ludzie nie wysiadują na ławce z blokersami.
A wracając do J. Pitery. Czy nie zauważacie państwo tego przymrużonego oka autora?
Ciekawy jestem czy taki na przykład “gajowy z wronek” dostaje jakiś grosz za te swoje filipiki proPO czy z pisze z głowy czyli z niczego?
Przeurocza Julia uległa urokowi D.Tuska, tak jak Sawicka urokowi agenta CBA. Różnica polega na tym, że Julia jeszcze nie płacze.
Zgadza sie, Julia to listek Tuska. Kolejna do odstrzalu przez Sloneczko Peru, w jego drodze na szczyty wladzy.
gdzie się podział ten inteligentny arbiter polityczny Ziemkiewicz sprzed paru lat? To nie felietony, to ujadanie.
Pani Pitera, gdyby miała charakter, dawno podziękowałaby za współpracę, tak jak zrobili to posłowie Jurek i Zawisza.
Ideowość z czasów UPR to prehistoria – kasa misiu kasa – poddasze za złotowkę, fryzjer, paznokcie, takie przyziemne historie.
p.Pitera to zwykły partyjny karierowicz. Nie ma sensu o niej pisać poważnych felietonów, raczej utrzymane w tonie żartobliwym. Panie redaktorze oglądałem wczorajszy Antysalon i bardzo mi się podobał. Gratuluję programu.
“maj”, skoro pan pyta o moje zdanie.
Uważam funkcję Pitery nie tylko PR-owsko szkodliwą dla rządu ale i źle przemyślaną czyli mało skuteczną.
Powtórzę, że ona nie miała łapać tych od korupcji ale grzebać w ustawach i przepisach, które korupcji sprzyjają.
Stąd moje zdziwienie skąd ona w te dorsze wlazła.
Zapomniał pan, że był też MIRO…
Gdyby p. Pitera miala odp. dawke honoru, to by jej tam juz nie bylo od dluzszego juz czasu. Trzyma ja nie I. cudak III RP, ale kasa i agentury wplywu z ktorymi jest sie ciezko pozegnac. Ale zmienic barwy chocby…
“Antysalon” jest rzadkim, ciekawym programem w TVP, trochę rozrywkowym, trochę politycznym.
Ekstrawagancją jego jest fakt, że choć uczestnicący tam dziennikarze pochodzą z różnych pism to mają, absolutnie identyczny, pogląd z prowadzacym program i to zawsze, na każdy aspekt życia społeczno-politcznego, zarówno w kraju jak i na świecie.
Niestety po raz który okazuje się ,że Polak jak i przed tak i po szkodzie głupi. Przecież KLD już rządził Polską jak zakończyli wszyscy wiemy z okrzykami “aferały liberały” . PO to nic innego jak stare KLD ci sami ludzie do których dolepiła się cała masa cwaniaków typu Palikot,Niesiołowski,Graś,Schetyna,Chlebowski,Pitera,Nitras,Karpiniuk i jeszcze wielu BMW (bierny,mierny,wierny).Kto odszedł z PO ci którym to nie odpowiadało bo chcieli zmian na lepsze w Polsce Gilowska,Płażyński,Gomułka,Rokita, śp.Religa oni wszyscy w pewnym momencie byli Tuskowi potrzebni do osiągnięcia dobrych wyników w wyborach ale potem zagrażali “autorytetowi” księcia pustosłowia Tuska.
a mnie Julii nie iest zal. niech sobie teraz zje tego dorsza co to go odkryla. juz sie dobrze zasmierdzial.
A mnie jej nie żal. Szalona Julka bardziej mi pasuje do magla, niż do pracy merytorycznej i konstruktywnej. Obecność tej pani w jakiejkolwiek komisji deskrydytuje tylko jej rangę. A już z pewnością nie daje gwarancji rzetelnej pracy.
Pozdrowienia dla Pana Redaktora.
Chcialbym tylko uzupelniec ten zwrot “zal Julki”. Jest czego zalowac. Zamiast o 28 mld, dlug Polski w tym roku wzrosnie o jakies 40 mld. Czeka nas nowelizacja budzetu za 2009 r. A w przyszlym roku dlug wzrosnie o 100 mld zl. To jest szalenstwo TUSKA i jego watachy. Szanowni Panstwo, Polska zostala wystawiona na sprzedaz. Jest czego zalowac. PO nie boi sie Trybunalu Stanu, bo ma tam wtyki …
Za co pani Pitera bierze pieniądze i to nie małe?
To jest po prostu sprzeniewierzenie pieniędzy publicznych (podatków).
W krajach cywilizowanych jedno z najcięższych przestępstw.
Pozdrawiam cenzora
P.S. a merytorycznie? – podpisuję się pod oceną:
@ Gość 11 Pisze: 18/10/2009 o 19:49
Pani Julia zdaje sobie dokładnie sprawę z tego z kim się zadała i jakie korzyści z tego otrzymała. Nie jestem tylko pewien, czy zdaje sobie sprawę, że straciła w ten sposób szacunek uczciwych Polaków. Zresztą, może Jej nigdy na takim szacunku nie zależało. W tym środowisku najważniejsza jest przecież ” kasa” ! Po trupach nawet !!!
Nie wydaje mi sie żeby pani Pitera była w najmniejszym stopniu ofiarą. Jest doskonale swiadoma tego co robi, moim zdaniem.
W mojej okolicy własnie zamknęli magiel z powodu braku personelu. To jest uczciwa i solidna oferta dla pani P. Zamiast fałszywego żalu Redaktora.
A ty przez PIS!
Gdybyś przyjacielu poświęcał 10 swojej aktywności na literaturę SF to może byś się trochę rozwinął twórczo. A tak same popłuczyny po samym sobie!
A mnie się wydaje, że p. Pitera jest doskonale świadoma tego co robi. Powiem więcej, jest to tak zdolna osoba, że i z trzecim etatem by sobie poradziła.
Jedna cecha w charakterze pani Julii nie bardzo mi się podoba chodzi o pieniactwo. poza tym uderza mnie całkowity brak jakiegokolwiek dorobku. To naprawdę zastanawiające….
PO-lacy (wiekszosc) maja to na co zasluzyli lub bardziej dokladnie to co sobie wybrali.
Nie przemawia przez moja osobe jakas zlosliwosc do J. Pitery . Ta kobita niema nic w sobie z kobiecosci poza tym ze urodzila sie plci zenskiej. Ma swoja wizje dzialalnosci w pelni ktorej jest swiadoma tego co robi. Z pewnoscia wie jak ja inni widza i jaki maja do niej stosunek. Poprostu jej to odpowiada , ona nie posiada ambicji bycia prawdziwa dama , czyli inteligentna kobieta.
Szanowny Andrzeju. Od kiedy to zacny człowiek przystępuje do platformy?
Przy okazji Panie Redaktorze – moim skromnym zdaniem uważam, że nie powinien Pan wypowiadać się na temat pani Pitery. Czytam Pańskie teksty w różnych miejscach i mam dobrą, pomimo zaawansowanego wieku, pamięć. Piterów niech Pan zostawi innym harcownikom.
A wszystko zaczęło się od gościa który nauczył Polaków brudnej roboty czyli podsłuchiwania i tak już pozostanie do końca panowania PO. Renesans nastąpi gdy prezydentem będzie Pan D. Tusk a premierem Palikot. Większośc Polaków na nich zasługuje i będą mieć juwenalia do powrotu IV RP lub niewoli.
Na obronę Juliipowiem ,że ma fajną fryzurę ew.zmienić nieco color
A ja trochę z innej beczki. Czy pani Pitera wie po ile są dorsze? A pan Tusk wie po ile są jabłka?
Krzykliwa baba, która dla kariery zrobi wszystko, dosłownie wszystko i tyle. Szkoda dla niej czasu, panie Redaktorze.
Teraz przy aferze hazardowej ,stoczniowe, podsłuchowej j jeszcze wielu innych wychodzi na wierzch, co się dzieje Może wreszcie zrozumiemy na kogo nie oddać swego głosu. Ludzie bez pracy , dzieci nie dożywione policja i wojsko nie doinwestowane a wysoki urzędnik zajmował się przysłowiowym dorszem Od co. Żal tych dwóch lat. a zapowiada się jeszcze gorzej, Pani Pitera w tej sytuacji powinna podać się do dymisji.
Pani Julia robi piękno w rządzie i TV, a naród ma taką Julię na jaką sobie zasłużył. Ale brać taką kasę za robienie piękana to może sie niespodobać podatnikom.
Słuszna zasada lepiej nic nie robić niż zrobić coś żle.
Poprosimy pania minister Kopacz niech też robi piękno w rządzie, a reformy
sobie odpuści.
Siwy
Gajowy Bronek o 2310 między innymi napisał ‘a zadania, które jej powierzono “dotyczą przeciwdziałaniu korupcji”.’ Byłoby dobrze, gdyby zechciał wyjawić i wyjasnić maluczkim na czym polegało wykonywanie tych zadań i jakie są efekty wykonania czy wykonywania tych zadań. Ciekawe, jak widzi to ZUS, tak ochoczo ścigający i tępiący pozorowane zatrudnienie i pracę maluczkich. Może pożyteczniej byłoby, gdyby na warszawskich bazarach sprawdzała co tydzień dla premiera po ile są jabłka i czy ktoś nie sprzedaje dorszy na lewo. A poza tym to p. Pitera doskonale zdawała sobie sprawę z tego w jakie bagno wchodzi, przyjmując obecne obowiązki, tak jak i z tego, że dziewictwo swoje, jako niesplamiona działaczka antykorupcyjna już dawno utraciła.
Listki figowe PO.
Takich listków figowych w PO jest znacznie więcej.Ich zadaniem jest tuszowanie tego co frakcje kolesiów i bluzgaczy robią bez osłonek.Czasem można odnieść wrażenie , że całe PO to taki jeden wielki listek figowy , który przykrywa nieudolnośc i ideową pustkę członków tej partii.Gowin gra rolę Listka figowego na odcinku konserwatyzmu.Czasem nawet dochodzi do tego , że konserwatysta Gowin brzydzi się swoimi kolegami , ale oczywiście z partii nie wystąpi bo czując obrzydzenie jednak można żyć i czasem bywać w telewizji , a na pełne życie polityczne poza dużą partią szanse są niewielkie.O czym dobitnie zaświadcza los Jurka i Borowskiego.Z partii nie wystąpi także Pitera choć jej partyjni koledzy nie podzielają jej antykorupcyjnych dziłań.I tak to u boku konserwatysty Gowina rozkwita sobie lewactwo w postaci Palikota i bluzganie w postaci Niesiołowskiego , a u boku antykorupcyjnej Pitery uwili sobie gnazdko : Misiak , Chlebowski , Drzewiecki i kilku innych .Z wszystkich obietnic Tuska została już tylko figa z makiem.Do tego dochodzi jeszcze ruina finansowa państwa bo do tych 52 miliardów deficytu w budżecie na rok 2010 dojdzie jeszcze niezrealizowanie przychodów z prywatyzacji szacowanych na ponad 30 miliardów zł.Jednym słowem mówiąc: syf , kiła , mogiła.A kiedy wszystkie listki figowe opadną zobaczymy gołe dno.
Aby żyło się lepiej wszystkim .
Pani Pitera powinna jako polonistka+spec od korupcji w jednej osobie powinna teraz wyjaśnić czy Balladyna i jej siostra nie chciały malinami skorumpować księcia i czy wójt czasami nie zmuszał Jagny do prostytucji oferując jej korale.Życzę powodzenia w tej tak trudnej pracy.
Jak zwykle trafne spostrzezenia Panie Redaktorze. Brawo i tak dalej. Nalezaloby moze pomyslec o kolejnym tomie spisanych Panskich przemyslen ale tez i namacalnych dowodow (odnosniki do prasy gadzinowej takiej jak wybiorcza, polityka, newsweek etc.) po dwuleciu rzedo Sloneczka Peru i jego zgrai hochsztaplerow i kanciarzy i najwzyklejszych zlodziei. Dwa lata PiS’u ladnie podsumowal Pan w Czasie wrzeszczacych staruszkow. Moze teraz czas na ‘wscieklych szeryfow’?? Albo cos bardziej jeszcze dosadnego, ale bez przesady, zeby Pana jakis Tusk czy innych Zdzicho, Rysio czy Miro nie potraktowal sadem z pomoca wybiorczych papug. Pozdrawiam,
Panie Rafale,
gdyby to Pan był na jej miejscu i miał dokładnie takie same osiągnięcia jak i ona, to ona, czyli Julia Pitera, wieszałaby na Panu takie “psy”, że szkoda gadać. Nie warto jej żałować, ponieważ to wyjątkowo głupie babsko ukierunkowane jest wyłącznie na karierę. Imponuje jej fotel ministra, nieważne jaki, byle ministerialny. Gdyby Tusk zaproponował jej (przepraszam za wyrażenie) ministerstwo czyszczenia sraczy, to również by je przyjęła…
pozdrawiam
A już myślałem , że Julcia taka słabiutka. Jeżeli Pan redaktor zna sprawy i się nie myli – to brawo – Julka i na pohybel zdzisiom , grzesiom itd. Mam nadzieję , że Tusk poczeka do wyborów a wtedy sukces będzie oszałamiający a każdy to lubi. Za wyostrzenie problematyki winien wysłać skrzynkę piwa Jareczkowi , ale obawiam się , że krew Go zaleje a szkoda chłopa.
Organizacja nie jest ani trochę mocniejsza niż jej najsłabsze ogniwo. Państwo oburzacie się na Panią Piterę, Pana Palikota, Pana Niesiołowskiego, Pana Komorowskiego, Pana Karpiniuka (vel Smurfa Madralę – hats off to miki mol). Trzeba się cieszyć z takich ogniw “tej” organizacji.
Została wykorzystana czy ochoczo dała się wykorzystać? Pitera i idee? Panie Ziemkiewicz kobiet Pan nie znasz?. Poczuła kasę i poszła w tango. Nie ta narracja. W FBI taka Pitera czyściłaby sanitariaty. To wszystko.
“bronisz”, będę szczery mówiąc, że nie przepadam za Piterą i uważam, że zrówno jej funkcja jak i zakres obowiązków chyba nie były zbyt przemyślane.
O czy więc gadam?
A no, że istnieje chęć porównywania marnych skądinąd dokonań pożeracza wielu milionów rocznie biura Mariusza Kamińskiego oraz siedzącej na taborecie, gdzieś tam z sekretarką, Pitery.
Konkludując, stanowisko Pitery bym skasował, natomiast gdybym był dziennikarzem Rzepy to bym sobie takim tematem języka nie strzępił. Pozdrawiam!
No tak. Wszystko już było – zacytuję Safrina: Może i nieboszczyk Josel był pijak, rabuśnik i gwałtownik, w szabas palił papierosy a w Jom Kipur jadł świninę… Co ja mogę o nim dobrego powiedzieć – ano to, że zostawił takich dwu synów, przy których on był jak sam nasz cadyk…
Kiedyś panią Julię Piterę lubiłam, tak zresztą jak panią Gronkiewicz-Waltz, teraz, stały się największymi przekupkami PO i po co im to było!
PO nie jest żadna Obywatelska ani Platforma tylko Partia Oportunistów. Przygotowałem dla nich i ich wielbicieli hasło na najbliższe wybory: “głosuj na MPO, forsa nie śmierdzi”
Trudno pisać , bo to kobieta.Polacy są jedną ,z nielicznych nacji, która daje szczególny wyraz -szacunku i szczególne względy dla naszych Pań. Jednakże ta kobieta, nie zasługuje na takie traktowanie ,z uwagi na swój tupet ,często bezczelnośc -momentami graniczącą z głu…wno dowodzącym …Przykro to pisać, ale musi kiedyś nastąpić kres idiotycznemu populizmowi …PALIKOTA można strawić, co jednakże nie musi to wystarczyć za wszystkich idiotów …prawie
Felieton ciekawy, ale czy Szanowny Autor naprawdę myśli, że p.Pitera nie zdaje sobie sprawy w czym uczestniczy? Bo mi jej postępowanie (w tym liczne publiczne wypowiedzi) od początku kadencji bardzo wyraźnie podsuwa myśl, że nie tylko sobie zdaje, ale że co do joty tę przydzieloną rolę wypełnia… I że się z tym – przynajmniej do niedawna – czuła wyjątkowo dobrze…
Ja zawsze się zastanawiam jak tacy ludzie jak Pitera Nowak Niesiołowski Palikot i im podobni mają rządzić tym krajem.Oprócz tego że potrafią GARDŁOWAĆ na każdy temat to jeszcze z tego nic nie wynika.
Gdzie i jakie pobierali nauki które predystynowałyby ich do zajmowania tak wysokich stanowick w państwie?Dzisiaj pani Pitera “ZWALCZA?” korupcję jutro może być specjalistą od handlu zagranicznego.TAK JEST ZE WSZYSTKIMI STANOWISKAMI Z MAŁYMI WYJĄTKAMI JEDNYM SŁOWEM AMATORSZCZYZNA.
@autochton Pisze:
19/10/2009 o 13:23
Wiedziałem że kiedyś się to stanie, zgadzam się z Panem.
Pozdrawiam
Ja pamiętam tylko początki ministrowania Pitery kiedy to zaatakowała żydowskiego wroga nr 1, Ojca Rydzyka. Skończyło się jak inne wcześniejsze ataki Żydów na redemptorystę. W sumie to udał się jeden kierowany przez znanego mi z dzieciństwa Siwca z tarnobrzeskiej żydokomunistycznej ferajny. Udało się zablokować dodaje na wiercenia. Tak przy okazji, to tytuł blogu Pana Rafała jest trochę nie trafiony bo Michnik okazał się jednym wielkim problemem nie dając szans innym
P T SZymański 11:25 pisze o Piterze:Biedna niewiasta.
I słusznie bo niewiasta to kobieta która nic nie wie.Ta kobieta co wszystko wie nazywa się wiedzma.
Trafny komentarz. Pitera jak Walesa nie wie do tej pory na jakiego konia posadzana jest.
“ministrowanie [Pitery] uważam za największe rozczarowanie tego rządu”. Panie redaktorze p. Pitera jest chyba najmniej szkodliwa z całej ekipy Tuska. Może i trochę nas podatników kosztuje, ale jej szkodliwość dla Polski jest niewielka. Przynajmniej nie na taką skalę, jak Rostowski, Misiak, Drzewicki, Chlebowski, Sikorski, Hall, Kudrycka, Arabski, Nowak….. i szef wszystkich szefów Tusk.
Zajmuje się Pan bzdetami, p. Red. Nie każdy od razu zrozumie ironię w tytule. Lepiej więc kawę na ławę, PO co zabawa w subtelności?
Dzięki za mądrzejsze od Autora wpisy. Podsumowanie IKSa 17,17 trafne, dzięki.
Godne zastanowienia uwagi Muleq 8,47.
Czy takie sondaże też podajecie ?
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w połowie października, w Sejmie znalazłyby się tylko trzy partie: PO z wynikiem 48 proc. głosów, PiS z 24 proc. poparciem oraz SLD, które zdobyłoby 7 proc. głosów – wynika ze zrealizowanego w dniach 16-18 października 2009 r. sondażu MillwardBrown SMG/KRC
Wpisów masa, więc muszę zacząć od powtórzenia. Nic się nie dzieje to o Piterze. Tak jest przynajmniej w odniesieniu do przeszłości. “Szkoda gadać”. Co innego jeśli chodzi o przyszłość. Gdyby, za posła P. sprawą, trafiła do komisji śledczej. To powstanie nowa jakość. Proszę łaskawie zerknąć: człowiekiem od korupcji może np. zostać Palikot. To dopiero będzie listek figowy, że hej.
@matti: ta pani nawet tego nie potrafi.
Panie Redaktorze
Swego czasu czytałem Pański artykuł o tym , co by było gdyby… Polska nie stawiła czoła hitlerowskim Niemcom.
Proszę o Pańską analize, co by było gdyby w 2007 roku powstała koalicja PO-PIS i oto po 2 latach wspólnych rządów dochodzi(?) do tych wszystkich afer. Boże, aż strach pomyśleć.
Niezwykle serdecznie Pana pozdrawiam.
Czy nikt z Panów/Pań nie zauważył analogii do powołania Barbary Piwnik na ministra sprawiedliwości przez SLD? cel był oczywisty- storpedowanie (czyt. pojście w przedawnienie) afery FOZZ. Powołanie Pani Piwnik było z jednej strony dobrze widziane społecznie (świetny, bezkompromisowy fachowiec), a z drugiej strony było wyrazem tzw. linii oswojenia potencjalnego przeciwnika , który może przynieść kłopoty. Jak się skończyło: wiadomo, Piwnikowa dała sie wykorzystać, łasa na zaszczyty bycia ministrem a skończyła w niesławie. Podobnie jest z Piterą, sądzę ze gdyby była poza rządzem to swoim ujadaniem mogłaby przynieść wiele szkody rządowi Tuska, wiec skorzystano z casusu Piwnik, obdarowano, dość małym kosztem, zaszczytem bycia ministerm i stworzeniem fasadowego urzedu i skutecznie zamknięto jej buzię. Ba, nawet przeszła samą siebie i została czołowym ideologiem do obrony PO i totalnej i często żenującej krytyki PISu. Wg mnie dalsze jej losy są oczywiste, to tylko kwestia czasu. Jestem kobietą i powiem, ze wstyd mi za to, jak prosto, wręcz prymitywnie, mężczyźni są w stanie omamić zdecydowaną większość, wydawałoby się inteligentnych kobiet (casus Sawickiej przemilczę choć z innej beczki ).
A mi Julii nie jest żal. Po jakie licho zadała się z PO? Widziałem ją ostatnio w TVN jak robiła sobie manicure i “mądrze” perorowała. Tam jest jej miejsce.
Pitera-Porażka to kwintesencja rządów Tuska