Trywialne i bardzo wiarygodne wyjaśnienie awantury o Janusza Palikota podają w nieoficjalnych rozmowach znaczący politycy Platformy. Oczywiście nie chodzi o to, że komuś się zrobiło żal Radosława Sikorskiego, którego szary wilczur z Lublina pokąsał i nikt tak naprawdę wilka odstrzeliwać nie zamierza, bo za wiele jeszcze pisowskich sierotek jest do zagryzienia.
Prawda jest inna: platformerscy spin doktorzy (obojga płci) uznali, że wyskoki Palikota nazbyt odciągają uwagę publiki od Wielkiego Konkursu Na Wielkiego Kandydata Prezydenckiego Wielkiej Partii. Bo pomysł był taki (i zresztą jest perfekcyjnie realizowany), by temat prawyborów w PO zdominował na kilka tygodni całą debatę polityczną. Ale by stało się to w sposób, jaki spin doktorzy sobie wymyślili – czyli by był to konkurs w którym mądry rywalizuje z pięknym, cnotliwy z zasłużonym, a dobry z bardzo dobrym.
Tymczasem atak Palikota na Sikorskiego całą zabawę psuł, więc trzeba było go przywołać do porządku.
Udało się przy tym proste zruganie zagończyka zamienić w kolejne przedstawienie pt. „Demokracja partyjna w praktyce”. Stąd uroczyste obwieszczenie, że „sprawą Palikota” zajmie się komisja Hanny Gronkiewicz-Waltz, stąd nocne posiedzenie Ważnego Zatroskanego Gremium i napuszone przekazanie decyzji we ręce Zarządu PO, czyli Gremium Jeszcze Ważniejszego i Bardziej Zatroskanego.
Całą tę historię da się tymczasem opowiedzieć w kilku słowach – członek partii chlapnął coś, co partia uważa za szkodliwe, ma więc trzymać buzie na kłódkę. Reszta to show na użytek gawiedzi.
Oczywiście gdyby coś takiego wydarzyło się w PiS, efekt byłby taki sam – niesforny poseł musiałby zamilknąć na żądanie kierownictwa. Demokracja wewnątrz PiS jest bowiem podobna do tej wewnątrz PO – członkom jednej i drugiej partii wolno demokratycznie zdecydować, czy uważają że szef partii ma słuszność, czy też sądzą, że po prostu ma rację. Problem w tym, że to, co Platforma potrafi sprzedać w mediach jako zajmujący teatrzyk, w PiS jest sprzedawane jako szare mydło opakowane w brązowy papier z niewyraźnym nadrukiem gniewnej twarzy Jarosława Kaczyńskiego i zawieszką „partia przemówiła, Suski przekazał, teraz sala klaszcze”.
Co jest jeszcze jednym powodem, dla których PO ma w sondażach 50 procent poparcia, a PiS – połowę tego.









Szkoda ,że hunwejbini PIS noszą nadal krótkie spodenki chociaż zasłaniają twarz wąsami.Tak sobie myślę o uwielbieniu dla krótkich spodenek organizacyjnym niemal stroju.
Pod Trybunal Stanu Herr Tuska i cala te jego zlodziejska watahe ze zdrajca PiS-u Sikorskim !!! Odsunac od wladzy PO czyli WSI czyli PRL-owska SB-ecje !!!
To sie musi gdzies Kiszczak smiac i bawic po pachy ze oficjalnie komunizm upadl w 1989 a jego zuchy, chlopaki z SB rzadza POlska do dzisiaj a mamy jakby sie ktos pytal 2010 rok czyli 21 lat od upadku najbardziej zbrodniczego systemu komunistycznego……..a gdzie wy Polacy jestescie ze pozwalacie na to???
POnownie oszukać,robią cyrk,aby odciągnąć lud od analizy swej działalności ,czego nie robią,co knują i jak jest z ich uczciwością,a wrazie czego to i tak wyjadą pograć w golfa.
Widac, ze w Polsce igrzysk nie brakuje .
A chleba ? Chyba tez nie brakuje skoro bezdomni
maja wypas na warszawskich smietnikach.
Ja tam nie wiem, ale byl taki reportaz na gazeta.pl
albo na onet.pl.
Zbliża się bardzo ciekawy czas dla Polaków.Zakładając ,że wszystko potoczy się tak jak PO steruje.Władza znajdzie się o zgrozo w jednych rękach.Nastanie czas cudów a najwięcej szczęścia otrzymają pacjenci naszej służby zdrowia.Młodzi będą na Orlikach grać. Prezydent już nic nie zawetuje.Co premier powie sejm większością zadecyduje.Nawet z Pis -u już nie każą się śmiać .Będzie po prostu zielona wyspa sukcesu i zarazem dziki kraj z tańczącymi gwiazdami w TVN i z teleturniejem Jaka to melodia i jakimiś telenowelami dla gawiedzi jako misja w TVP.Jedynie trudny czas nastanie dla dziennikarzy (bo o czym pisać).
szanowni panstwo -prosze o informacje -kto imiennie zglosil projekt odbierania dzieci rodzinom?
Zastanawiające, ilu jest pseudodziennikarzy, którzy zajmowali się tym biciem piany wymyślonym przez wydział propagandy przy Kancelarii Premiera. Świadczy to o ich naiwności i głupocie lub o wyrachowaniu.
Przynajmniej tym razem jest cos obiektywnego o obu partiach, tylko tyle i az tyle.
Z powazaniem
nie wiem o co czciciele braci ka krusza kopie. palikot w odroznieniu od ziobry,kaczynskich, brudzinskiego, suskiego, poncyliusza,kurskiego nie klamie- na ich wszyskich tusk wymyslil palikota-moim zdaniem to minimum ktore PO musiala zrobic zeby dac odpor pisowskiemu chamstwu, insynuacjom, pomowieniom i zwyklym ordynarnym klamstwom-
moja rada:podawac palikota do sadu – niech przegrywa sprawe za sprawa jak kurski.
PiS ma ten problem, że bierze jedną lewę, a nie dwie, bo ręką jedną trzyma się za kieszeń, by jakiś cwany nie zawinął dobytku, tymczasem bractwo platformerskie obiema rękami zgarnia wszystko jak leci, czyli RAZy dwa. A, że tylko kret ma łapy od siebie, tedy łacno to zgarnianie idzie, przecież nie będzie obcym oddawać, zwłaszcza władzy. Wliczur, nie wilczur, kojot bardziej, płowowłosy, choć wilkiem patrzy, ale jeszcze nie raz pokąsa rękę, która karmi, ale w partii wiedzą i pamiętają, że kto raz kieł podniesie na tę rękę, temu wyrwane będą. PO-wcy robią sobie kolejny stress- test- ile jeszcze można z kojotem, ile razy pociągnie za nogawki, a nikomu się nie chce po flintę sięgnąć, a ona sobie tam leży i czeka…
To że Palikot {Lepper po liftingu } bryluje na salonach świadczy nie tylko o naszym społeczeństwie , ale także o braku rzetelności wśród dziennikarzy i ich obarczam najwiekszą za zaistniałą sytację .Palikot jest celowo wystawiany przez platformę aby nie pytać o sytuację gospodarczą , aby rozwodnić afery ale gdy ludzie tego nie widzą to waszym psim obowiązkiem jest pokazywanie tego .I tu zwracam się do tych którym jeszcze trochę na tym kraju aby zapaliło im się czerwone światełko dlaczego tego nie robią !!!!!!!!!
nie. To nie tak.
Awantura z Palikotem byla po to by tym glebiej zajac sie prawyborami. By wokol pierwszego kregu zainteresowania mediow (pojedynek Fryzjerczyka z Bufonem), utworzyc drugi krag (Palikot tez by chcial, a mu nie dali), potem bedzie moze trzeci i czwarty, byle krag zainteresowania mediow byl jak najdalej od zmarginalizowanego Kaczynskiego.
Bruno napisał: 04 marca 2010 at 21:29
Dzisiaj niemiecka gazeta “Bild” zasugerowała żeby Grecy sprzedali wyspy Niemcom żeby spłacić zadłużenie.
Jutro zasugruje żeby Polska sprzedała Ziemie Odzyskane Niemcom…
Ten zdradziecki rząd wyraźnie do tego prowadzi zwiększając zadłużenie Polski.
*** Dobrze zauwazyles. Zadluzenie Polski rosnie lawinowo, z szybkoscia okolo 330 mln i w tym roku wzrosnie o okolo 130 mld zl.
Tusk w ramach rozkladania Polski przygotowal nowa ustawe znoszaca obowiazek zameldowania.
A to znaczy, ze Polska ma stac sie otwartym krajem, kazdy moze wjechac i osiasc, poza wszelka kontrola administracji.
Mozna 3 razy zgadywac, kto tak bedzie wjezdzac i osiadac. Co ciekawsze, mieszancy Polski stana sie nieosiagalni dla administracji panstwowej. Przede wszystkim ci nowi, przeciez nigdy w Polsce nie mieszkali.
PSL zablokowala na razie ta ustawe.
Zadziwiajace, ze uszla uwadze Rzepy.
Świetna analiza tego co knuje PO. Niestety jesteśmy narażeni na takie spektakle do końca afery hazardowej, której dochodzenie już zostało przegrane przez opozycję. No i szkoda prezydenta, bo PO po dżentelmeńsku nie raz wyleje brudy i fałszerstwa w jego kierunku. To jest grupa ludzi, która świetnie kłamie z uśmiechem na ustach.
Dzisiaj niemiecka gazeta „Bild” zasugerowała żeby Grecy sprzedali wyspy Niemcom żeby spłacić zadłużenie.
Jutro zasugruje żeby Polska sprzedała Ziemie Odzyskane Niemcom…
Ten zdradziecki rząd wyraźnie do tego prowadzi zwiększając zadłużenie Polski.
w sumie strzal w 10-
najbardziej mi sie podobal zwrot- bo za wiele pisowskich sierotek jest jeszcze do zagryzienia-
tu w 100% zgadzam sie z autorem
Palikot zagonczykiem! Panie Redaktorze, chyba przesada! To zwykly blazen.
Realistyczny opis sytuacji zakonczony popisowym wrecz brakiem realizmu.
Chociaz prawde powiedziawszy nie wierze w brak realizmu, tylko przymus spoleczny kazacy sie w ten (a wiec bezsensowny) a nie w inny sposob wypowiedziec.
…Oczywiście gdyby coś takiego wydarzyło się w PiS, efekt byłby taki sam – niesforny poseł musiałby zamilknąć na żądanie kierownictwa.
*** PiS to sie nie wydarzy poniewaz taki teatr dla gawiedzi, w PiS nie bylby mozliwy. Wybor kandydata na takich zasadach.
A teraz nonsens, cytat:
Problem w tym, że to, co Platforma potrafi sprzedać w mediach jako zajmujący teatrzyk, w PiS jest sprzedawane jako szare mydło opakowane w brązowy papier z niewyraźnym nadrukiem gniewnej twarzy Jarosława Kaczyńskiego i zawieszką “partia przemówiła, Suski przekazał, teraz sala klaszcze”.
*** Smieszne, przysiaglbym, ze pan Gociek Rzepe czyta. A jednak przeoczyl bardzo ciekawe artykuly Ziemkiewicza i Wildsteina dotyczace obiektywnosci i stosunku mediow do Tusk i JK. Tusk moze zrobic doslownie wszystko i dostanie zawsze poparcie od olbrzymiej czesci mediow majacych dokladnie te same cele: likwidacja Polski przez przeksztalcenie w regiony europejskie z jednej strony a z drugiej zniszczenie PiS jako jedynej sily politycznej ktora moze do tego nie dopuscic.
Co ciekawsze, wszyscy pamietamy afere z Schetyna opublikowana przez Dziennik, mianowicie o SMSach wysylanach z instrukcjami na doslownie wszystkie okazje wlacznie z tekstami forowiczow na blogach.
Tego w PiSie nie bylo.
Natomiast pan Gociek wlasnie o Suskim pisze.
Wniosek.. no wlasnie, jaki wniosek sie nasuwa co do radosnego zakonczenia pana Gocka. Dla mnie jest oczywisty.
no i co musze sie poklepac po ramieniustalo sie tak jak napisalem, Palikot pozostal KCPO poprostu jest przewidywalne jezeli chodzi o kase, a moze jest druga przyczyna boja sie doktora filzofii i slusznie………..
Tak, bardzo ciekawe są te działania PO, dyscyplinowanie posła Palikota, dociekania, czy się wstawił za nim Komorowski, czy nie. Tymczasem bezrobocie, jak podaje Rzeczpospolita wzrosło do 13 proc. To co z tą zieloną mapą?
Ale jest jeszcze inny problem. Pan Redaktor uważa, że PiS nie potrafi opakować swoich działań. Że szare mydło, mina J. Kaczyńskiego, itd., itd.? Podziwiam Pana. Naprawdę Pan wierzy, że wszystko odbywa się na racjonalnych zasadach, że dobro jest nagradzane, a zło karane? Że wszyscy mają to, na co zasłużyli? To temat do długiej dyskusji, ale proszę mi wierzyć – cokolwiek zrobi PO jest wspaniałe. Cokolwiek zrobi PiS jest ohydne, bez polotu, czaru, elegancji, no obciach, po prostu. Że wierzą w to oglądacze „Tańca z gwiazdami” – to normalne. Ale że Pan, wytrawny znawca sceny politycznej nie dostrzega, że media rozciągnęły tak bardzo teatrzyk na prawdziwy obraz rzeczywistości, że dekoracje niebawem zwalą się nam na łeb?
@Koja „Ten Palikot musi mieć niezłe haki na Wielkich Kandydatów”
Radzę odwrócić sposób myślenia.
Palikot spłaca dług wdzięczności swojej partii za to, że nie jest dociekliwa w zawiłościach jego zasobów finansowych.
Aby realizować założenia story- spinersów Platformy trzeba mieć pewne predyspozycje. Trzeba być bezczelnym kłamcą, nie pocić się, nie odwracać wzroku
po prostu dobrze to zagrać i Palikot gra i robi z siebie idiotę ale czego się nie poświęca dla pieniądzorów.
Dlaczego nikt z dziennikarzy nie pyta o sposoby rozwiązań problemów gospodarczych Polski, kandydatów tej plastikowej partii jaką jest PO????
Grecja ma propozycje od Niemców sprzedaży swoich wysp w zamian za długi.
Na blogach Rzepy nijaki @autochton też sugerował nasz Wolin wystawić na przetarg.
PO powinno zostać zdelegalizowane. PSL zdradza swój elektorat.
Platforma (z nazwy) Obywatelska bez Palikota ?!
To jak dom wariatów bez osobników z ”kuku-na-muniu”.
PS. Nie chciałem tu nikogo obrazić – po prostu Platforma nie wywali człowieka, który zbyt dużo wie o ich przekrętach finansowych (podobnie jak nie-minister Drzewiecki z Dzikiego Kraju).
Winston napisał:
04 marca 2010 at 17:1
Ile poparcia w sondazach przed tymi wyborami miala PO ?? 50%, 70 % 99%
- a wygral PSL. Uuuups…
Z moich znajomych w Polsce, realnych prawdziwych ludzi, za PO jest moze najwyzej 10%. Pozostale 90% jest na PO rozwscieczonych.
—————————————————————————————-
Do niedawna, wyborcom PO było głupio przyznać się do tego, że dali się nabrać Tuskowi tak, jak wiele milionów ludzi zostało wykiwanych przez Wałęsę.
Obecnie coraz większa rzesza ludzi dostrzega zagrożenie, jakie niesie za sobą dalsze trwanie PO przy władzy. Stąd te nerwowe poczynania z obniżeniem wieku wyborców, zmianą godzin otwarcia lokali wyborczych itp. Widmo utraty koryta jest dla nich nie do zniesienia.
Mam codzienny kontakt z wieloma ludźmi, z których nikt nie deklaruje poparcia dla Tuska i jego towarzystwa. A wręcz przeciwnie. Mnóstwo głosów oburzenia.
PO ze swymi prawyborami to zwykłe kuglarstwo polityczne. Większość z nas śmieje się z tego. Nie rozumiem zachwytu niektórych „komentatorów”, ze jest to genialne posunięcie Tuska. Natomiast Palikotowi w PO włos z głowy nie spadnie, bowiem znane są nam, m.in. powody wdzięczności Tuska do tegoż. Znane sa też wzajemne relacje Palikota i szefa klubu parl. PO, co dla Tuska ma określony walor. A gorąca przyjaźń Palikota i Komorowskiego, to też ciekawy wątek w PO.
Panie Redaktorze !
Komentarz poprostu swietny !
Pawel z Kanady
Ten Palikot musi mieć niezłe haki na Wielkich Kandydatów i jeszcze ich
Większego Promotora.
A szare mydło PiS-owi nie jest wcale potrzebne i bez niego Wielcy Kndydaci i
Promotor zostaną wydy…. w wyborach.
Nastroje społeczeństwa są coraz to gorsze,produkcja spada,
bezrobocie rośnie,nawet kręcenie lodów idzie coraz gorzej.
Jest dobrze,jest dobrze a będzie jeszcze lepiej.
…”w PiS jest sprzedawane…” Panie, to przecież media, czytaj „swołocz”, sprzedają, a gawiedź kupuje. Mam nadzieję, że gawiedzi coraz mniej, chociaż wśród „ludzi mediów” tego tałatajstwa przybywa. zauważcie z jakim entuzjazmem biorą udział w cyrku – „prawybory w PO”, a obecnie fascynują się losem palikota. Zastanawiające jest jedynie to, czy wierzą w swoje teksty, czy też dla piniędzy (!) robią z siebie błaznów. Wracając do początku – „mylisz się Pan” jak słusznie stwierdził Zbigniew. Mam nadzieję, iż sam autor dał się unieść fali schematyzmu, ale od dziennikarza należy wymagać samodzielności myślenia. Czyż nie mam racji?
Palikot jaki jest kazdy widzi. Co stracilaby Platforma gdyby Palikot zszedl (ze sceny oczywiscie)? Otoz nic. Mozna glowic sie przez tydzien jaki jest wklad w PO czy w Polske Palikota, poza pajacowaniem. Czy jest nie do zastapienia?
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze
pzdrw
soso
Czy Tusk już podał nazwisko katarczyka, domniemanego nabywcy polskich stoczni? Pytanie do autora: kto i w jaki papier zawijał likwidację stoczni? powołanie Bondaryka? usunięcie Kamińskiego? korupcję Sawickiej? wpływ Sobiesiaka na rząd? wycieczkę premiera do Peru? i wiele wiele innych podobnie „śmierdzących towarów”
Panie Gociek PO 43%,PiS 30% ostatni sondaz Homo homini czyli róznica 13% i gdzie pan tu widzi połowe przewagi.A i tak wydaje sie że to i tak zawyzony wynik PO a zanizony dla PiS.Reszta sondazowni to totalna manipulacja zwlaszcza Gfk polonia.
Panie Redaktorze Gociek!
Fajnie się czyta.
Lubię Pańskie pisanie
Nawet Pan Redaktor dał się nabrać na rzekomy konflikt w PO? Wychodzi, że główna dyskusja polityczna w Polsce toczy się między Sikorskim i Komorowskim, czasem coś ma też do powiedzenia Polikot. Niekiedy jeszcze Tusk się wypowie.
A może to prawda, i rzeczywiście inni politycy nie mają nic ciekawszego do powiedzenia, więc pozostaje przyglądać się temu wrestlingowi wewnątrzplatformianemu albo wyłączyć telewizor.
Może i szare mydło, ale to Jarosław Kaczyński oddał na zjeździe swoje przewodnictwo w ręce delegatów w TAJNYM głosowaniu. Tusk tego po swoich dwóch porażkach wyborczych nie zrobił.
A jeśli chodzi o słupki, to… cóż, jeśli są prawdziwe, to tylko płakać. Bo może być powtórka z rozrywki. Paru protestujących Rejtanów wywiezie się na Kołymę i nad Wisłą będzie spokój.
alez ta PO to demokratyczna Partia, nie wolno nic powiedziec bez uzgodnienia z KC PO, znow Palikot wyszedl przed szereg,biedny, ale KC PO go nie wyrzuci bo by im ubylo jednego sponsora i co wtedy, a ta partia lubi bogatych i „ofiarnych….
@Piotr 17:21
Piotrze – chylę czoła – ”Surrealizm państwa, w którym władza jest w opozycji do opozycji (a także w opozycji do obywateli – tych barbarzyńców z dzikiego kraju) to nawet więcej, niż był w stanie wymyślić Orwell.”. Genialne … .
Ten kto w PO wykłada pieniądze ma prawo wskazać kogo popiera. Żadne poskromienie ale prośba aby tego nie robił ostentacyjnie bo inni tego słuchają i Sikorskiego w …. mają.
Ma Pan rację panie redaktorze pisząc, że to wszystko to tylko show dla gawiedzi, bo lwia część tego społeczeństwa jest zwykłą gawiedzią.
Pomysł prawyborow wyszedl od Palikota, az tu niespodziewanie w sondazach linia partyjnych preferencji jest zagrozona, Palikot nie wytrzymal i palnąl bez opamietania.Ukarania go domagaja sie zwolennicy Radka.I wyszlo do publicznej wiedzy,ze Pan Marszalek gotow sobie krwi upuscic za przyjaciela,sztukmistrza z Lublina,do czego sie zreszta nie przyznaje publicznie.Bo dosc niebezpieczna dla calosci sprawy jest ta przyjazn Pana Marszalka z szarym wilczurem ,jak Pan pisze,bo szykuje się nam drugi Wachowski w tle,a to juz przerabialismy.Chyba obaj palnęli sobie w stopę,oby celnie.
Mysle,ze Sikorski bedzie mniej uwiklany w polskie koterie i przy wszystkich przeciw,bede za.
A co do opakowania,takie jest prawo marketingu,ktore Kaczynski zlekcewazyl liczac,ze wystarczy mu gleboka mądrośc fasady.
W kategorii Najlepsze Opakowania na pewno PO jest bezkonkurencyjna,na razie innych kategorii nie widzę.
anty napisał:
04 marca 2010 at 16:40
Narodowo-socjalistyczna koalicja PIS-SLD w TVP dba o odpowiednie przedstawienie wydarzeń w Platformie Obywatelskiej.
——————
jakie to bolesne, ze pozostala jeszcze jedna telewizja, ktora nie gdacze i gegoli tak jak TVN, POLSAT, AGORA, etc ??
Do demokracji nalezy zroznicowanie rynku medialnego. Przyklad jakiegos
..anty..i jego wpisu – dowodzi jak tragiczne skutki wywiera propaganda PO na slabych, nieodpornych, prawdopodobnie mlodych umyslach.
komentarz w 10
Szanowny Panie Piotrze!
Przyznam, że coraz bardziej czuję się w Polsce jak w krainie WIELKIEGO BRATA. Surrealizm państwa, w którym władza jest w opozycji do opozycji (a także w opozycji do obywateli – tych barbarzyńców z dzikiego kraju) to nawet więcej niż był w stanie wymyślić Orwell. Jego powieść jest w istocie o wszechpotędze spindoktorów, o totalnej manipulacji. Patrzę na spokojnie przepływające po niebie obłoki, obojętne na ten epizod w historii Polski i myślę sobie, że nikt zbytnio nie zauważa, że po raz pierwszy od ponad dwóch stuleci Polska jest suwerenna dłużej niż ten międzywojenny epizod II RP. Smutno to przyznać, iż rację miał Redaktor Giedroyć gdy mówił, że jesteśmy pozbawieni instynktu państwowotwowotwórczego. Całe to przedstawienie realizowane przez PO nie miałoby racji bytu, gdyby zupełna obojętność znaczącej części Polaków na sprawy państwowe. Bo przecież fakt, iż PO ma 50 porc. popularności (u kogo?) jest największym dowodem na prawdziwość „Roku 1984″. Ale kiedy mieliśmy się tego działania propaństwowego nauczyć? Jestem jednak optymistą, bo przecież kiedyś w końcu przypomnimy sobie o istnieniu takich ludzi jak Seydowie, Grabscy jak Trąpczyński i cała plejada wybitnych patriotów, któych komunizm skazał na śmierć przez zapomnienie. Wróci o nich pamięć, a Palikotyzacja polityki (w skrócie PO) okaże się smutnym epizodem w historii Polski.
Z wyrazami szacunku
Piotr
Czy naprawdę jest tak mało osób których nie interesuje czy kandydatem bedzie Sikorski czy Komorowski? Jest to przecież wewnętrzna sprawa PO! Czy na koszt podatników musimy ciągle czytać, oglądać i słuchać o „zaletach dwóch wspanialych” pod nieobecność (może tylko chwilową) Najwspanialszego?
Ja chciałbym się jedynie dowiedzieć:
Jak przebiega budowa autostrad ???
Co z reformami KRUS-u ???
Jak sie ma budżet ???
Jak bezpieczne sa nasze emerytury ???
Kiedy zacznie maleć bezrobocie ???
Co rząd zrobił w ciągu ostatniego tygodnia (proszę o konkrety) ???
Proszę wszystkich normalnych o uporczywe powtarzanie tych pytań. Rząd jest nam to winien!!!
Pozdrawiam Normalnych
NO
My gawiedź – pokażemy platformie, co myślimy o jej „wyborczym tańcu z gwiazdami” dopiero pod koniec spektaklu, kiedy nie będzie już czasu na zmianę scenariusza…
Oj będą mieli ciekawe miny, jak Tusk w 2005. Pamięta ktoś?
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21947/tusk_mina_pap550.jpeg
Ostatnie prawdziwe sondaze odbyly sie w Olsztynie – w wyborach.
na prezydenta miasta.
Ile poparcia w sondazach przed tymi wyborami miala PO ?? 50%, 70 % 99%
- a wygral PSL. Uuuups…
Z moich znajomych w Polsce, realnych prawdziwych ludzi, za PO jest moze najwyzej 10%. Pozostale 90% jest na PO rozwscieczonych. To jest prawda
„ktora ja posiadam” – ze sie posluze w tym miejscu aktualnie najglupsza polszczyzna.
Pan Redaktor się myli !
Podobne działania i opakowanie PiS WSZYSTKIE media, nawet „RP”
sprzedałyby jako cyrk.
Tu zaś mamy to co Pan bardzo trafnie opisał.
Narodowo-socjalistyczna koalicja PIS-SLD w TVP dba o odpowiednie przedstawienie wydarzeń w Platformie Obywatelskiej.
Pooglądajcie sobie Wiadomości TVP – tak samo przedstawiano Solidarność w czasach stanu wojennego.
Nie jestem pewny czy chłopcy z PO zdążą dorosnąc,nim naród się obudzi.A myślę że zaczyna(naród)się już wiercic.
@xxx
Ja tam znam paru kilkudziesięcioletnich chłopców w zupełnie krótkich spodenkach i uganiających się za czymś okrągłym.
Wiele zapeży od zaangarzowania sprzedawców. A tych zawsze interesują rabaty. Za rządów PiS w TVP mogą pracować różni dziennikarze, także ci nie sprzyjający. POd rządami Wielkiej Koalicji będą jedynie słuszni tak jak za SLD i UDecji
„o Platforma potrafi sprzedać w mediach jako zajmujący teatrzyk, w PiS jest sprzedawane jako szare mydło opakowane w brązowy papier z niewyraźnym nadrukiem gniewnej twarzy Jarosława Kaczyńskiego”
Komiczny fragment i mam takie samo wrażenie.
Ale z drugiej strony, PO udając demokrację partyjną, w końcu będzie musiało tą demokrację wprowadzić. Bo czy nie na tym właśnie polega stawanie się kimś lepszym? Kiedy chcesz być mężczyzną a nie chłopcem, to najpierw tylko udajesz mężczyznę, a potem orientujesz się, że w którymś momencie udawanie zmieniło się w bycie.